Name, curriculum, date, supervisors | Title |
---|---|
Kristel Pappel |
Ooper Tallinnas 19. sajandil |
Kerri Kotta |
Dmitri Šostakovitši tonaalstruktuurist’ |
Mart Siimer |
Harmoonia stratifikatsioon Olivier Messiaeni orelipalas “Le banquet céleste” |
Henry-David Varema |
Tšellomängutehnika areng 19. sajandi tuntumate interpreetide heliteoste ja pedagoogiliste väljaannete põhjal |
Tarmo Johannes |
Analüüsi mõju nüüdismuusika esitusele: Bruno Maderna, Franco Donatoni ja Salvatore Sciarrino muusika näitel |
Margo Kõlar |
Elektroakustiline kontsertmuusika Eestis: olulisemad vahendid, printsiibid ja tehnikad |
Ivo Lille |
Akadeemilise saksofonimängu ja -repertuaari kujunemine Eestis aastani 1980 |
Peeter Saan |
Eesti sõjaväeorkestrid 1918–1940 |
Kai Ratassepp |
Ansamblimängu probleemid kahe klaveri muusikas: Chopin, Schumann, Liszt |
Mirjam Kerem |
Carl Fleschi vaated viiulimängu sõrmestusküsimustele, nende aktuaalsus ja rakendamine tänapäeva viiulikunstis |
Allan Vurma |
Voice Quality and Pitch in Singing: Some aspects of Perception and Production |
Janika Oras |
Viie 20. sajandi naise regilaulumaailm. Arhiivitekstid, kogemused ja mälestused |
Niina Murdvee |
Muusikalised väljendusvahendid ja viiulikäsitlus Heino Elleri viiuliloomingus |
Ruta Lipinaityte |
Гидон Кремер и “Кремерата Балтика”: принципы оркестрового музицирования, составления программ и выбора репертуара |
Kaire Maimets-Volt |
Mediating the ‘idea of One’: Arvo Pärt’s pre-existing music in film |
Peeter Sarapuu |
Tõe ja tõekspidamise vastuolu: heakõlalisuse teoreetilistest alustest |
Anu Kõlar |
Cyrillus Kreek ja Eesti muusikaelu |
Mati Mikalai |
Virtuoossuse funktsioonidest 19. sajandil Chopini ja Godowsky etüüdide põhjal |
Martti Raide |
Individuaalne stiil ja ajastu stiil eesti lauluklassika interpretatsioonis: Artur Kapi ”Metsateel” ja Mart Saare ”Ta tuli…” salvestiste |
Anne Türnpu |
Trikster loomas maailma ja iseennast |
Mihhail Gerts |
Dirigendi kolm võimalikku mõtlemismudelit ansamblimängu toetamiseks orkestris |
Anne-Liis Poll |
Häälemängud |
Piret Väinmaa |
Eduard Tubina 2. klaverisonaadi allikate võrdlus interpreedi vaatepunktist |
Imbi Tarum |
Klavessiinikäsitlusest tänapäeva eesti heliloojate teoste näitel |
Heiki Mätlik |
Johann Sebastian Bachi lautoteoste kitarriseaded ja nende esitus klassikalise kitarriga |
Naily Saripova |
Olivier Messiaeni klaverimuusika Eestis |
Lembit Orgse |
Kaunistamise kunst. Generaalbass Johann Sebastian Bachi Allemande´is ja Courante´is |
Karol Kisiel |
Vision of the artistic profile of the Estonian Philharmonic Chamber Choir represented by its chief conductors: Tõnu Kaljuste, Paul Hillier and Daniel Reuss |
Páll Ragnar Pálsson |
Melodies in the Poetry Book of Father Ólafur from Sandar: Religious Songs from Early 17th Century Iceland |
Sigrid Kuulmann |
Kõlakujunduse võimalused viiulimängus Yfrah Neamani aplikatuuride põhjal |
Veronika Portsmuth |
Harmoonia analüüsi rollist võimalike intonatsiooniprobleemide lahendamiseks kaasaegses |
Jorge Gómez Rodríguez |
Constructing Tonality in Molto Adagio |
Claudio Ordaz |
A Comparison of Performance Practices of Johannes Brahms Second Symphony in D major, Opus 73 |
Álvaro Gómez Gómez |
The influences of Andalusian folk music and the Impressionist style of Debussy on Manuel de Falla’s work “Noches en Los Jardines de España” |
Marju Raju |
Mõningaid aspekte Eesti laste laulmise arengust, ise laulude loomisest ja lemmiklauludest |
Christian M. Fischer |
Musical Motion Graphics: a tool to improve live electronic music practice |
Mihkel Poll |
Pianisti tööprotsess kaasaja klaverikontsertide esitamisel Erkki-Sven Tüüri ja Helena Tulve teoste näitel |
Heli Ernits |
Jaan Tamme nimeline puhkpillikvintett: esitusstiili analüüs salvestiste põhjal |
Aare Tool |
Piiratud transponeeritavusega heliread ja vorm Eduard Oja muusikas |
Brigitta Davidjants |
Armenian national identity construction: from diaspora to music |
Marion Jõepera |
Ruumitaju loomine ja suunamine kui postdramaatilise dramaturgi peamine töövahend |
Janne Fridolin |
Harrastuskoori motivatsioonist ja dirigendi rollist selle kujundamisel Noorte Segakoor Vox Populi koorimuusika lavastuste näitel |
Heidi Heinmaa |
Muusikaelu Tallinnas 18. sajandil |
Jun Zhao |
Comprehension and interpretation of Chinese vocal music with the example of Zheng Quifeng’s song cycle „Four Seasons of Our Motherland“ |
Kristi Kapten |
Pianisti tööprotsess Ligeti etüüdide omandamisel |
Jonathan Henderson |
Strateegiad ühtse ansambli saavutamiseks Pierre Boulezi sonatiinis flöödile ja klaverile |
Aivar Simmermann |
Rakendusteatri praktikad MTÜ Laste ja Noorte Kriisiprogrammi leinatoetuslaagrites aastatel 1995–2017 |
Sasha Aleksi Mäkilä |
Conducting Madetoja. Discoveries About the Art and Profession of Conducting |
Theodore Lee Parker |
Free Improvisation: Researching the Acoustic Space |
Marie-Helen Aavakivi |
Professor Johannes Paulseni viiuliõpilaste repertuaar ja esitusstiil 1930. aastatel Eestis |
Vladislav Bystrov |
Von der Freien Improvisation zur Echtzeitkomposition: Modelle. Strukturen. Formen |
Mariia Korepanova |
Импровизация и варьирование в исполнении бесермянских кр езей в традиции и на сцене: исследование первоисточников и творческая реконструкция |
Jaak Sikk |
Stiimuli abil indutseeritud mentaalse ettekujutuse mõju vabaimprovisatsioonilise mänguprotsessi kvaliteedile |
Saale Fischer |
Tempo ja retooriline ajastamine 17.–18. sajandi instrumentaalmuusika esituses |
Giovanni Albini |
Transfiguring Conventional Music Elements. A Mathematically Informed Approach to Composition |
Tze Yeung Ho |
Phonetic Features as a Tool in Music Composition: From the Perspective of a Composer |
Kirke Karja |
Process Music Elements in Jazz Composition and Improvisation |
Anneli Tohver |
The pianist’s collaboration with ballet artistes: exploring musical interpretation which supports choreography |
Piret Jaaks |
Kirjutada inimesi: kogukondade uurimine ja dokumentaalteatri loomise vahendid dramaturgi töös |
Juhan-Henrik Uppin |
Teppo-tüüpi lõõtspilli traditsioonilise mängustiili kujunemine 20. sajandil ja traditsiooniteadliku esituspraktika loomine |
Maarja Mitt-Pichen |
Mentaalsete ülesannete täitmise mõju näitleja hääle ja kõne omadustele |
Mai Simson |
Rudolf Tobiase oratooriumi „Joonas“ tekstikriitilisest redigeerimisest |
Kristiina Are |
Dünaamika kujundamise võimalused basso continuo saates |
Ana Victoria Falcón Araujo |
Drafting the VR Play: Exploring Extended Reality Theater to Propose a Method for Virtual Reality Playwriting |
Erik Alalooga |
Meisterdamise süsteemse meetodi väljatöötamine objektiteatrile |
Heigo Rosin |
Kaasaegse instrumentaalkontserdi mõtestamisest Erkki-Sven Tüüri „Magma” näitel – interpreedi vaade” (Considerations on modern instrumental concerto using Erkki-Sven Tüür’s „Magma” as an example – an interpreter’s view”) |
Vittoria Ecclesia |
Practice Beyond Boundaries: Enhancing Musicianship through Historical Clarinet Affordances |