Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia kontserdi- ja teatrimaja ning piletimüügiplatvorm Fienta arendasid koostöös uue piletite kontrollimise süsteemi. Tegemist on peamiselt iseteenindusliku lahendusega, mille eesmärk on pakkuda publikule kiiremat läbipääsu, vähendada kontakte ning samas üle vaadata kontserdi- ja teatrimaja tööprotsessid. Uut süsteemi katsetatakse EMTA kontserdi- ja teatrimajas detsembrikuu jooksul.
“Kui osad kinod kasutavad juba mõnda aega piletite kontrollimisel iseteenindust, siis kontserdi- ja teatrisaali jõuab selline lahendus esmakordselt,” sõnab EMTA kontserdi- ja teatrimaja haldusjuht Ilja Goor ja lisab: “Kaalusime erinevaid lahendusi, kuidas piletite kontrollimist kõige tõhusamalt korraldada ja meil on väga hea meel, et Fienta haaras meie mõttest kinni ning koos sai välja töötatud lahendus, mille vastu tunnevad huvi juba ka teised sündmuste korraldajad.”
Iseteenindus tähendab publiku jaoks seda, et enne saali sisenemist tuleb nii tervisetõendi kui ka pileti QR-kood ette näidata tahvelarvuti ekraanile. Tervisetõendi kehtivuse ja isikut tõendava dokumendi kontrollib üle saaliteenindaja, kontserdi- või teatripileti kehtivust kinnitab elektrooniline süsteem ning selle käigus märgitakse pilet automaatselt kehtetuks.
“Fiental on väga hea meel, et Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia on niivõrd uuendusmeelne. Iseteenindus EMTA kontserdi- ja teatrimajas muudab piletite ja tervisetõendite kontrollimise protsessi publiku jaoks kiiremaks ning aitab kaasa ka kontaktide vähendamisele. Kõikidele teistele sündmuste korraldajatele on see lahendus kättesaadav uue aasta algusest,” kommenteerib Fienta tegevjuht René Lasseron.