Müügitingimused

Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia veebipoe (edaspidi e-pood) omanik on Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia (registrikood 74000547), asukohaga Tatari 13, 10116, Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.

E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.

Peale müügilepingu jõustumist, ehk kliendipoolset arve tasumist, komplekteeritakse tellimus ning antakse see üle kohaletoimetamiseks logistikapartnerile.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sealhulgas kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 10-17.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti piires. Kauba saatmiseks väljaspoole Eestit palun võtta ühendust pood@eamt.ee.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Ostetud kaubale on võimalik ka ise järele tulla, ostule järgneval päeval Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia info- ja valvelauda, aadressil Tatari 13 (E-R 12:00-17:00).

Kui e-pood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub e-poe poolt avaldatud tähtaeg.

Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile pood@eamt.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (näiteks vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on eritellimus arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.

E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

E-pood vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduse eest, mis oli olemas juba kauba ostjale üleandmise ajal ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates üleandmisest. Kui kauba puudus ilmneb esimese kuue kuu jooksul pärast selle üleandmist ostjale, siis eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Selle eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnedes pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse esmakordsest ilmnemisest e-poe poole, saates e-kirja aadressile pood@eamt.ee.

Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab e-pood, siis parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepingu alusel saadud tasud.

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on kaubale tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

E-pood vastab ostja kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 kalendripäeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sealhulgas nimi, telefoninumber, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pood@eamt.ee.
Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.