Suvekool kooliteatrite juhendajatele ning kirjanduse ja draamaõpetajatele Pärnus
- Suvekool kooliteatrite juhendajatele ning kirjanduse ja draamaõpetajatele Pärnus
- Muusikakooli kaasaegne teooriaõpetaja
- Klaveripedagoogika mentaalsed ja füsioloogilised aspektid: traditsioon ja uuendused dialoogis
- Hääleimprovisatsioon ja loovuse arendamine muusikaõpetuses
- Kõnelev teos: atraktiivne muusikalugu
- Akordionimängu ergonoomika ja pedagoogilise repertuaari kujundamine
- Rütmimuusika muusikaõpetuses – Ladina-Ameerika
- Pillimäng muusikatunnis
- Muusikatehnoloogia erinevad tahud muusikaõpetajatele
- Digitehnoloogia rakendamine muusikatundides
- Hääleseade praktiline rakendamine töös laste- ja noortekooridega II
- Hääleseade rakendamine töös laste- ja noortekooridega I
- Efektiivsed töömeetodid kitarriõpetuses
- Müügitingimused
- Minu konto
- Pood
- Ostukorv
- Kassa
- Esileht
- Üldinfo
- Sisseastumine
- Erialad
- Raamatukogu
- Õppimine
- Väliskoostöö
- Teadus
- Täiendusõpe
- Sündmused
- Andmekaitsetingimused
Suvekool kooliteatrite juhendajatele ning kirjanduse ja draamaõpetajatele Pärnus
Suvekool kooliteatrite juhendajatele ning kirjanduse ja draamaõpetajatele Pärnus.
Aeg 21.–23. august 2025
Koht Pärnu Kunstide Maja, Pühavaimu 8
Maht 20 tundi
Kursuse maksumus 150 eurot
Kohtade arv 25
Koolitajad: Mart Koldits, Siret Campbell ja Tiina Tauraite
Sihtgrupp: aktiivselt tegutsevate keskkooli taseme kooliteatrite juhendajad ning kirjanduse või draamakursuse õpetajad.
Registreerimine kuni 10. maini 2025 või kuni kohtade arvu täitumiseni. Kursusele vastuvõtt toimub registreerumise järjekorra alusel.
Majutuseks on reserveeritud Koidulapark Hotell, Kuninga tn 38, Pärnu. Hotellis on 2-kohalised toad, maksumusega 35 eurot inimese kohta ühe öö eest (kahekohalise toa hind on 70 eurot). Hinna sisse kuulub hommikusöök.
Palume kohe pärast kursusele registreerimist ise broneerida oma majutus siin
Majutuse eest tasumiseks väljastab arve hotell.
Koolituse eesmärk on tutvustada keskkoolide kooliteatrite juhendajatele ja kirjanduse või draamakursuse õpetajatele mitmekesiseid vahendeid ning võtteid kuidas õpetada lugude leidmist, analüüsimist ja mõistmist, näidendite või muude draamatekstide analüüsimist, nendest sügavamat arusaamist ja seoste loomist õpilase enda eluga. Ehk kokkuvõtvalt – kuidas arendada õpilastes draamatekstide mõsitmist ja huvi nende vastu.
Kursuse sisu
EMTA lavakunsti osakonna õppejõudude Mart Kolditsa, Siret Campbelli ja Tiina Tauraite töötoas keskendutakse loo ülesehituse põhielementidele: protsess, pöörded, konflikt, detailid, karakterid. Ning näidatakse kuidas nende abil enda kogemusest lugusid leida.
Järgmiseks tehakse läbi nii kogu näidendi tervikanalüüs, kui ka ühe stseeni süvaanalüüsiprotsess, mille käigus antakse edasi erinevaid teksti avamise ja tegevustiku määratlemise loogikaid nagu sündmus, sise ja välistegevus, alltekst, teema ja kujund, paralleelid isikliku eluga jne.
Õpiväljundid
Kursuse läbinud õpetaja:
- tunneb ja oskab kasutada erinevaid tegevuslikke ja analüütilisi meetodeid lugude ja draamatekstide sisu ja tegevustiku selgitamisel ning avamisel õpilastele.
- on arendanud võimet analüüsida näidendit
- on arendanud võimet analüüsida stseeni
- on läbi teinud erinevaid viise kuidas tekitada õpilastes arusaama kujundist ja teemast.
- on laiendanud oma erialast kompetentsi draamatekstide põhielementide tundmisel.
Kursuse lõpetamise tingimuseks on osalemine õppetööl täies mahus. Lõpetajale väljastatakse EMTA täienduskoolituskeskuse tunnistus.
Õppekava juht
Mart Koldits
Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
Lavakunsti osakonna juhataja
Mart Koldits – Vikipeedia (wikipedia.org)
Tiina Tauraite – Vikipeedia (wikipedia.org); www.tiinatauraite.com