Magistriõppe lõpetanud
Nimi, aasta, juhendaja | Magistritöö pealkiri |
---|---|
Katri Kaasik-Aaslav (Aaslav-Tepandi) |
“Rolli sünd ja lavastaja osa selle juures” |
Peeter Raudsepp |
“Laena harfi, Plotinos, ehk minu kolme aasta lavastajakogemus teatris filosoofilis-ajaloolise pilgu läbi” |
Riina Roose |
“Helikujundus sõnalavastuses” |
Anne Türnpu |
“Pärimusest lavastuseni” |
Maarja Jakobson |
“Lavakõne õpetamise metoodikast Eesti ja Saksa teatrikoolis” |
Vahur Keller |
“Lavastaja töö lauljaga” |
Tiit Ojasoo |
“Kuidas teha ideaalset lavastust?” |
Anne-Liis Poll |
“Häälikute mängud” |
Tamur Tohver |
“Tasa kuulata on kergem” |
Anu Aimla |
“Laulmise ja liikumise seosed näitleja hääle arendamisel” |
Liivika Hanstin |
“Nukunäitleja – kunstnik, käsitööline või instrumentalist?” |
Virve Kurbel |
“Prantsuse barokkteatritants ja selle esitamine tänapäeval” |
Helena Merzin |
“Kangas üle mere” (“Väv över vatten”) |
Laura Nõlvak |
“Sissejuhatus nukuteatrisse algajale (nuku)näitlejale” |
Külli Palmsaar |
“Inimhääl nukuteatris” |
Tiit Palu |
“Kaks katset kaotada tähendus” |
Ingrit Vaher |
“Näitleja ja runolaul” |
Tiina Vilu-Demjanov |
“Kuidas elustada elutut” |
Jaan Urvet |
“Nukuteatri elementide rakenduskeskkond lavastustes” |
Mari Amor |
“Helilooja sõnateatris” |
Andres Roosileht |
“Nukk. Vastastikune mõistmine” |
Maria Usk |
“Nukuteater ja automaadid” |
Priit Karm |
“Kõlavärviküllane sõna” |
Aivar Simmermann |
“Ülevaade luguteatrist” |
Kärt Tomingas |
“Õppida ja õpetada” |
Janek Joost |
“Hääle olulisus rolli luues” |
Vahur-Paul Põldma |
“Kas ma pean tegema teatrit?” |
Mari Torga |
“Räägivad. Kas ja kuivõrd vajab meediahääl kõnekoolitust” |
Kadi Tudre |
“Kehatehnika näitlemises” |
Jaak Prints |
“Vastates kükitavale poisile. Portree näitlejast noore mehena” |
Katrin Pärn |
“Kehateadlikkus” |
Bert Raudsep |
“Teater Eesti ühiskonnas. Olulisus läbi ajalehe Postimees aastal 2007″ |
Taago Tubin |
“Professionaalse lavakunsti võimalikkus mittekutselises teatris” |
Kristel Leesmend |
“Kuidas valitakse osatäitjaid?” |
Katrin Nielsen |
“Draamaimprovisatsioon kui õppemeetod. Teooria ja praktika” |
Priit Valkna |
“Teatrinäitleja filmis” |
Virko Annus |
“Juhendaja osa õpilaste etlemiskonkurssideks ettevalmistamisel” |
Tarmo Tiisler |
“Pildi jutustamine” |
Silvia Soro |
“Dramaturg ja näitekirjanik Saksa ja Eesti teatris. Õppimisvõimalused, töövaldkonnad, teatripoolsed ootused” |
Inga Allik |
“Näitleja ja külalisetendus” |
Mari-Liis Lill |
“Keskpõrandale kokku” |
Tiina Mälberg |
“Lavakunstikateedri XV lend 20 aastat hiljem” |
Kaido Rannik |
“Lastele mängimise tõsine kunst. Rändnäitleja märkmeid” |
Garmen Tabor |
“Ooperilaulja kui näitleja” |
Aita Vaher |
“Õppimise õnnelik tee” |
Eva Klemets |
“Isetu näitleja” |
Inga Vares |
“Stsenograafi töövahendid leiutavas teatris” |
Marion Jõepera |
“Mäng kui juhuse loomine ja piiramine postdramaatilises dramaturgias” |
Vello Vaher |
“Akrobaatika õpetamine koos hääle tekitamisega” |
Reeda Kreen (Toots) |
“Esineja lavahariduse seitse esimest sammu” |
Maarja Mitt |
“Kohanda tegevus sõnale, sõna tegevusele” |
Elina Reinold |
“Näitleja kujunemine koostöös lavastajatega” |
Heleri Saarik |
“Visuaalsete meediumite tarbeks kirjutamise olemuslikke küsimusi” |
Martti Helde |
“Lavastaja kuus seisundit. Lavastusprotsessi kirjeldus” (Visuaalteatrilavastuse “Vanamees ja meri” põhjal) |
Kaupo Kruusiauk |
“Stseenid ühest abielust. Lavastusprotsessi analüüs” (Lavastuse “Stseenid ühest abielust” põhjal) |
Marianne Kõrver |
“Lavastuse “Solarise needus” loomeprotsess” |
Maario Masing |
“”Gomoku” lavastusplaani kirjeldus ja analüüs” |
Siim Angerpikk |
“Tähelepanu näitleja töövahendina” |
Auri Jürna |
“Ooperilaulja kui näitleja: mitmekülgse ja tasakaalustatud õppekava otsingul” |
Loore Martma |
“Läbipõlemiskunst” |
Jekaterina Novosjolova |
“Näitleja pihtimus – kriisid elus ja laval” |
Katri Pekri |
“Nukuloogika: käepikendus nukuteatrihuvilis(t)ele” |
Priit Pääsuke |
“Riverside Drive. Lavastusprotsessi analüüs” (Lavastuse “Riverside Drive” põhjal) |
Mihkel Seeder |
“Hüppelaud näitekirjanikele” |
Siret Campbell |
“Kuidas töötada välja komöödia kirjutamise kursust?” |
Raho Aadla |
“Täiustumisest iseenese olemasolemises” |
Kersti Heinloo |
“Ruum näitleja ümber ja sees” |
Mait Joorits |
“Näitlejatreeningu võimalusi. Konstantin Stanislavski ja Vsevolod Meierholdi eeskujudest lähtudes” |
Martin Mill |
“Vaateid null-territooriumilt iseendale ehk minu “Mina” metamorfoosid” |
Tanel Saar |
“Füüsiline teater näitleja ja lavastaja kogemuses. VAT Teater 2001–2017” |
Agur Seim |
“Liminaalsus näitleja prooviprotsessis” |
Jaanika Tammaru |
“Koostunne ja kaasolemine kui näitleja käsitöövahendid” |
Grete Jürgenson |
“Kuidas tõlkida luuletust” |
Kaija M. Kalvet |
“Etendaja hääl kui lavastaja töövahend ruumilisuse valjendamiseks ja väljendamiseks teatris” |
Anett Pullerits |
“Kuidas suupärastub näitekirjaniku sõna? Eesti algupärandid paberilt püünele” |
Christopher Rajaveer |
“Mahalaidetud kirg. Paatos lavakõnes” |
Kerli Rannala |
“Iseenda häälelise tegelikkuse loomine kui eeldus tööks häälega õpetajana” |
Vaata doktoriõppe keskuse lehelt infot teatrikunsti alal kaitstud doktoritööde ja valmimisel olevate doktoritööde kohta.