Nimi ja eriala | Väitekirja teema |
---|---|
Erik Alalooga |
Brikolaaži kui protsessimeetodi rakendamine postdramaatilises teatris |
Peter Bajetta |
Context-based collaborative composition as a method to spread and incorporate in its practice and fruition ecological issues |
Marcelo Chacur Politano |
Contrasting landscapes: rhythmical dissociation as a tool in textural music composition |
Tuuri Dede |
Tekstiesituse kujundamine soolovokaalmuusikas kui laulja vokaaltehniline meetod |
Vittoria Ecclesia |
Iwan Müller’s legacy: a reflection on virtuosity based on his quartets for clarinet and strings |
Anna-Liisa Eller |
17.-18. sajandi instrumentaalmuusika seadmisest eesti kromaatilisele kandlele |
Ana Victoria Falcon Araujo |
The 360° play – A writing toolkit for non-interactive Virtual Reality theater |
Sten Heinoja |
Pianisti mänguvõtetest Mart Saare klaveriprelüüdide faktuuri väljakujundamisel |
Kadi Kaja |
Muusikaõpetus eesti õppekeelega eesti üldhariduskoolis 1917–2024. Ajaloolis-analüütiline käsitlus |
Veeda Kala |
Klassikalise laulu tekstiselguse saavutamise meetodid ja nende tulemuslikkus muusikaliselt treenitud ja treenimata kuulajate hinnangul |
Saale Konsap |
Teleoloogiliste vormide retoorilised teekonnad muusikas |
Vambola Krigul |
Löökpillid ja löökpillimuusika: disain ja funktsionaalsus |
Alisson Kruusmaa |
Helilooja töömeetoditest koostöös koreograafiga balleti loomisel |
Maila Laidna |
Klaveriduo Anna Klas-Bruno Lukk esituste analüüs |
Ilana Lode |
Unsuk Chin’s piano concerto: the pianist’s creative processes in relation to the preparation of the piano score |
Riho Esko Maimets |
Prayer and music: the synthesizing of temporality and atemporality in Composition |
Peeter Margus |
Rahvamuusika interpreteerimine kunstmuusikas George Enescu, Fazil Say ja Eduard Tubina teoste viiulile ja klaverile näitel |
Meeta Morozov |
Muusikalooline tegevus Tallinna Riikliku Konservatooriumi muusikateaduse kateedris ja Eesti Heliloojate Liidus aastatel 1944–1991 |
Jüri Nael |
Undoing the patterns: Somatic approach to psychophysical phenomenon in acting |
Fabrizio Nastari |
Irony as Creative Element for Music Composition |
Kadri Noormets |
Koos-komponeeritud elulähedane teater |
Tiit Ojasoo |
Psühhofüüsiliste žestide rakendamine lavastuse kunstilise koe rikastamiseks Euroopa linnateatrite süsteemi kontekstis |
Ene Oltre |
Muusikateooria õpetuse alused Eesti muusikakoolide algastmes |
Johan Randvere |
Pianisti tööprotsess Jaan Räätsa klaveriteoste vormi kujundamisel |
Valle-Rasmus Roots |
Dirigendi strateegiad rütmiliselt keerukate teoste esituseks valmistudes: Lepo Sumera teine sümfoonia |
Heigo Rosin |
Solisti rollist Erkki-Sven Tüüri 4. sümfoonia “Magma” helipildi kujundamisel |
Ksenia Rossar |
The behaviour of the soprano voice in a partnership with different instruments in the context of a chamber music duet |
Inna Rüü |
Algklasside muusikatunni laulurepertuaar laste hääleulatuse profiili vaatepunktist |
Karl Saks |
Auditiivse ja visuaalse keskkonna vaatepunkti printsiip kui kompositsiooniline töövahend etenduskunstides |
Tiiu Sisask |
Klaveriduo spetsiifikast 20. ja 21. sajandi teoste näitel |
Mantas Šernius |
Interpretational strategies concerning the performing of solo piano music by Stasys Vainiūnas |
Elo Tepp |
Ferdinand Davidi redaktsioon Johann Sebastian Bachi sooloviiuliteostest kui nende varaseim dokumenteeritud esitus |
Giacomo Veronesi |
The Practice of Etude |
Ekke Västrik |
Elektroonilise muusika komponeerimisvõtete ja noodikirja arendamine elektroonilise muusika elavas esituses ettekandmiseks, arvestades instrumentide spetsiifikat ja elektroonilise muusika esteetikat. |
Detsember 2022 |