Nimi ja eriala | Väitekirja teema |
---|---|
Erik Alalooga |
Brikolaaži kui protsessimeetodi rakendamine postdramaatilises teatris |
Giovanni Albini |
Transfiguring traditional music materials. A mathematically informed approach to composition |
Kristiina Are |
Dünaamika kujundamise võimalused basso continuo partii realisatsioonis |
Peter Bajetta |
Context-based collaborative composition as a method to spread and incorporate in its practice and fruition ecological issues |
Vittoria Ecclesia |
Iwan Müller’s legacy: a reflection on virtuosity based on his quartets for clarinet and strings |
Anna-Liisa Eller |
17.-18. sajandi instrumentaalmuusika seadmisest eesti kromaatilisele kandlele |
Ana Falcon |
The 360° screenplay – VR screenwriting format based on immersive storytelling |
Tze Yeung Ho |
Phonetic features as a tool in music composition: from the perspective of a composer |
Piret Jaaks |
Kogukondlikud kaasamispraktikad dramaturgias |
Hanna Junti |
Liikumine kui loominguline agent. Uurimus psühhofüüsiliste liikumistehnikate rakendamisest liikumisjuhi töös |
Kirke Karja |
Improvisatsioon jazzmuusikas protsessimuusikale omaste elementidega |
Saale Konsap |
Teleoloogiliste vormide retoorilised teekonnad muusikas |
Vambola Krigul |
Löökpillid ja löökpillimuusika: disain ja funktsionaalsus |
Maila Laidna |
Klaveriduo Anna Klas-Bruno Lukk esituste analüüs |
Ilana Lode |
Unsuk Chin’s piano concerto: the pianist’s creative processes in relation to the preparation of the piano score |
Riho Esko Maimets |
Prayer and music: the synthesizing of temporality and atemporality in Composition |
Maarja Mitt-Pichen |
Ruum kui näitleja psühhotehniline vahend |
Meeta Morozov |
Muusikalooline tegevus Tallinna Riikliku Konservatooriumi muusikateaduse kateedris ja Eesti Heliloojate Liidus aastatel 1944–1991 |
Jüri Nael |
Undoing the patterns: Somatic approach to psychophysical phenomenon in acting |
Fabrizio Nastari |
Irony as Creative Element for Music Composition |
Ene Oltre |
Muusikateooria õpetuse alused Eesti muusikakoolide algastmes |
Johan Randvere |
Pianisti tööprotsess Jaan Räätsa klaveriteoste vormi kujundamisel |
Heigo Rosin |
Solisti rollist Erkki-Sven Tüüri 4. sümfoonia “Magma” helipildi kujundamisel |
Ksenia Rossar |
The behaviour of the soprano voice in a partnership with different instruments in the context of a chamber music duet |
Inna Rüü |
Algklasside muusikatunni laulurepertuaar laste hääleulatuse profiili vaatepunktist |
Mai Simson |
Rudolf Tobiase oratoorium “Jona” (“Joonas”): originaalkäsikirja tõlgendamisest |
Tiiu Sisask |
Klaveriduo spetsiifikast 20. ja 21. sajandi teoste näitel |
Mari-Katrina Suss |
Kõlalisi probleeme Pēteris Vasksi keelpillikvartettide interpreteerimisel |
Mantas Šernius |
Interpretational strategies concerning the performing of solo piano music by Stasys Vainiūnas |
Anneli Tohver |
Balletipianisti ja balletiartistide ansamblilise tegevuse eripärast |
Juhan-Henrik Uppin |
Teppo-tüüpi lõõtspilli traditsioonilise mängustiili kujunemine 20. sajandil ja traditsiooniteadliku esituspraktika loomine |
Detsember 2020 |